Blender - słownik pojęć

Align – wyrównać

Apply  zatwierdzić

Array  szereg

Axis Type   typ osi

Back    tył

Backface  tylnia powierzchnia

Backface Culling  ukrycie tylniej powierzchni

Bevel - ukos

Bezier Curves  krzywe Beziera

Constant Offset   offset stały

Cyclic  cykliczny

Dimensions  wymiary

Disolve – rozpuścić  (czyli zamiast 2 elementów otrzymamy jeden)

Edge – krawędź

Edge Slide – przesuwanie krawędzi

Even Thickness  równa grubość

Extrude  wytłaczać

Face  ściana

Flat  płaski

Front   przód

Full   pełne

Half   połowa

Inset Faces  wstawione powierzchnie

Material Preview – podgląd materiału

Mesh – siatka

Normals  prostopadłe

Orthographic  rzut prostokątny

Outliner – zarys

Overlays – nakładki

Perspective – rzut perspektywiczny

Pivot Point – punkt obrotu

Plane – powierzchnia

Polygon  wielokąt

Relative Offset   offset relatywny/względny

Rim Fill   wypełnianie obrzeży

Roughness  chropowatość

Samples – próbki

Shape  – kształt

Smooth  gładki/łagodny 

Snap – przyciągać

Solid – pełny

Solidify - łączyć

Surface – powierzchnia

Subdivision Surface – powierzchnia podziału

Toggle X-Ray – przełącznik promieni (Rentgen)

Wireframe – model szkieletowy

Vertex – wierzchołek

Viewport - rzut widoku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz