Align – wyrównać
Apply – zatwierdzić
Array – szereg
Axis Type – typ osi
Back – tył
Backface – tylnia powierzchnia
Backface Culling – ukrycie tylniej powierzchni
Bevel - ukos
Bezier Curves – krzywe Beziera
Constant Offset – offset stały
Cyclic – cykliczny
Dimensions – wymiary
Disolve – rozpuścić (czyli zamiast 2 elementów otrzymamy jeden)
Edge – krawędź
Edge Slide – przesuwanie krawędzi
Even Thickness – równa grubość
Extrude – wytłaczać
Face – ściana
Flat – płaski
Front – przód
Full – pełne
Half – połowa
Inset Faces – wstawione powierzchnie
Material Preview – podgląd materiału
Mesh – siatka
Normals – prostopadłe
Orthographic – rzut prostokątny
Outliner – zarys
Overlays – nakładki
Perspective – rzut perspektywiczny
Pivot Point – punkt obrotu
Plane – powierzchnia
Polygon – wielokąt
Relative Offset – offset relatywny/względny
Rim Fill – wypełnianie obrzeży
Roughness – chropowatość
Samples – próbki
Shape – kształt
Smooth – gładki/łagodny
Snap – przyciągać
Solid – pełny
Solidify - łączyć
Surface – powierzchnia
Subdivision Surface – powierzchnia podziału
Toggle X-Ray – przełącznik promieni (Rentgen)
Wireframe – model szkieletowy
Vertex – wierzchołek
Viewport - rzut widoku
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz